2009. június 14., vasárnap

kommunikáció

Nagyon sok dolgot tanultam Irorszagban abbol, hogy sok-sok emberrel laktam egyutt.

Egyik legfontosabb:
a leghatekonyabb modja a konfliktusok elkerulesenek ill. kezelesenek az AZONNALI KOMMUNIKACIO
nem uvoltozes, nem kiabalas, nem atruhazas, nem harag, hanem normalis hangnemben torteno beszelgetes

tovabba az hogy mindig mindenki azzal ossza meg a felmerulo problemat akivel a nezetelteres felmerult - kulonben a dolgok kicsusznak az ember kezebol es a szitu csunyan elmergesedhet amibol az kovetkezik, hogy a fentiek nem teljesulnek

Leven bekes termeszetemnek sokszor kerultem ket tuz koze es sokszor vallaltam fel olyat amitol a helyzet nem javult mivel kozvetitokent szerepeltem.

Elonyei:
Kikuszoboli a felreerteseket,
eselyt ad a megoldasra,
erositheti az emberek kozti kapcsolatot.

Es hogy mikor jo?
Ha egyutt jar a kompromisszum keresesevel, engedessel,
a masik szemely szemszogenek tuzetesebb vizsgalataval,
nyitottsaggal es a harmoniara torekvessel.

Always Positive : PEACE !