2009. április 7., kedd

Zene

Eletem nagyon fontos resze a ZENE !

Ugy mindefelet szeretek, de azt szoktam mondani, hogy mindenbol a legjobbat, a minosegit. :)
Es ezt komolyan is gondolom. Ebben az egy dologban nem vagyok szereny. Minden stilusban van olyan ami megfog (szerintem atlag feletti modon) es magaval ragad. Legyen az elektronikus/robot vagy akar buta kis pop zene esetleg energiadus rock, ha valami tetszik lehet barmilyen. Eleg egy jo kis szam es megjon az eletkedvem. Sajna ritkan hallgatok ugy igazan zenet. (Kedves baratom aki fogadott testverem es lakotarsam is egyben: Szocske folyamatosan ugyanazokat hallgatja :) , de nem panaszkodom eleg jo szamok szolnak nalunk.) Mar ez a fogalom is hogy zenehallgatas fontos a szamomra.

Szerintem nem lehet csak ugy zenet hallgatni es valogatni (mert termeszetesen sokszor valogatok), hogy bekapcsolod a radiot es valami megy. El kell, hogy repitsen. Kell hozza a minoseg es persze ido, es van ugy hogy a hangero is szamit.
A Dance zenen nottem fel (mint 2 Unlimited rajongo es Total Dance Festival fan) es maximalisan magamenak ereztem aztan mikor mar ugy ereztem kezd elcsepelt lenni a mufaj kellett valami uj. Jottek is sorban a kulonbozo stilusok, pl. a trance.
Ld. btrance. :)

Akit mostanaban sokra tartok es teljesen hidegrazos a szamomra:

Infected Mushroom
David Guetta
Timo Maas
Lamb
Faithless
Disturbed
Static-X
Kosheen

Az irek kozul nem sok jot tudok mondani. Minden zene ugyanolyan szamomra: depresszios, lehangolo es unalmas. Kivetelek koze tartozik a Ham Sandwich, Snowman, Noise Control es termeszetesen a The Cranberries. Bennuk van valami tuzes :)